2008. február 8., péntek

Ügyintézés...

Bejegyezte: Anya dátum: 21:11
A hétfő után kedden reggel meglepődtem mikor apu jött és segített a Barbit öltöztetni. És még kedves is volt. Jó volt. Örül :-)
Utána mentünk önkormányzatba meg az ügyfélszolgálati irodába a papírért. Mikor bementem az ügyfélszolgálati irodába gondoltam hamar kijövök, mert egy papírt oda adni nem sok idő. Tévedtem. Nem találták a beadott igénylésem. Modom a hölgynek, hagyja majd visszajövünk mert várnak. Apu valaki által kapcsolatba került egy tisztviselővel. Azt modta, hogy fog nekünk segíteni támogatásoz jutni. Semmit nem tudott tenni csak a szociális osztály vezetőjéhez odakisérni. A hölgy mégegyszer elmondta, amit pár nappal azelött nekem is elmondott. Nem kaphatunk támogatás. De apu állította, hogy neki az a valaki azt mondta, hogy majd a képviselő így+úgy segít. Nem jött be. Visszamentünk az ügyfélszolgálatra. A papír még mindig nem volt meg. Így újat kellett írni. Azért a höly kedves volt, mert helyben megírta az igazolást a szocpol igénylésről. Még egy papír letudva.
Aztán rohanás a földhivatalba, mert jött az értékbecslős. Viszonylag hamar ment a dolog. Mert csak 5-en voltak előttem. Miután már a finisben voltam, és az utolsó ablakhoz vártam apu megérkezett a gyermekkel. Odajött és a fülembe suttogta, hogy mehetünk soron kívül, mivel a gyerekeseket sororn kívül kiszolgálják. Áááá, nem kaptam sokkot. :-O Végülis csak 5 percet késtünk. Minden rendben volt, és még azt is elintéztem, hogy többet kapjunk vissza, mint a két lakás értékbecslésésnek a fele. Gratulál, örül :-))
Apunak sikerült beszélni annak a lakás közözs képviselőjével, melyet meg szándékozunk venni. Mehetek szerdán az újabb begyűjtendő papírért. Hurrá, megint örül :-)
Így ez a nap is jól elment.
Ja és találkoztunk Kingussal is. Ez volt a napban a legjobb. Szerdán jön haza. Ismét örül nagyon :-)))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Szia!
Írd meg véleményed a bejegyzésről, szólj hozzá a témához! Mindezt kultúrált módon tedd meg. A szelektálás jogát fenntartom! :)

Adatvédelem

Írásaim, fotóim kizárólag az írásos engedélyemmel közölhetőek más oldalakon, vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőportálok, ahol nem közlik az egész írást, csak annak első pár sorát, és a folytatást a blogom megnyitása után olvashatja az olvasó.
 

Jbabák blogja Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea