2008. február 3., vasárnap

7 második fele

Bejegyezte: Anya dátum: 14:00
Csütörtökön is meg pénteken is igen mozgalmas napom volt. Csütörtökön Alexandrával orvosnál jártunk, hogy oltást kapjon. Az oltást megúsztuk, ugyanis kicsit szörcsögött és rózsaszín volt a torka. Így doktornénink azt javasolta, hogy halasszuk el. Egy hét múlva újra próbálkozunk.
Mind a két napon sűrűn tevékenykedtem itthon. Egy kis takarítás mosás, hogy végre utol érjem magam. Aztán jöhet a vasalás. Közben persze a lakás ügyeit is intéztem. Sikeresen mindenkit le telefonáltam. Sikerült az értékbecslésnél alkudni egy pár ezer forintot. Jó vagyok! :-))
Pénteken is legalább 3x megforgattam a mosógépet. Na nem vagyok ám olyan erős volt segítségem: a 220. Hehe. Délután főzés sütés. Megint jött haza Bori párja, így nokedlit gyártottam, és meglepi farsangi amerikai fánkot. Remélem izlett neki.
Kingus egyre jobban érzi magát. Pöttyei is kezdenek beszáradni. De jóó... Nemsoká hazajöhet!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Szia!
Írd meg véleményed a bejegyzésről, szólj hozzá a témához! Mindezt kultúrált módon tedd meg. A szelektálás jogát fenntartom! :)

Adatvédelem

Írásaim, fotóim kizárólag az írásos engedélyemmel közölhetőek más oldalakon, vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőportálok, ahol nem közlik az egész írást, csak annak első pár sorát, és a folytatást a blogom megnyitása után olvashatja az olvasó.
 

Jbabák blogja Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea