2008. február 5., kedd

7vége

Bejegyezte: Anya dátum: 6:26
Megint sokkoló hétvégém volt.
Apu állítólag időben szeretett volna elmenni dolgozni, ami azért nem volt oly feltünő, mert 8kor mászott ki az ágyból. Mindenki fel volt már öltözve mire felkelt. Gondoltam időben le tudok menni a közértbe. Tévedtem! Meg kellett várni míg apu a laptop társaságába elvogyassza a kávéját. Persze, hogy a csajok már éhesek akkor, mivel ők időben felkelnek. Fél 9 után reggeli. Utána anyu is hívott. Megbeszéltük, hogy én is gyorsan lemegyek vásárolni, és utána apu átmegy, hogy ő is ki tudjon menni a piacra. Ekkor is tévedtem. Apu reggeli után megint a laptop társaságát választotta, miközben én készültem a közértbe, úgy hogy közben a gyerekekkel is intenzíven foglalkoztam. 10-kor sikerült is elindulnom. Hamar meg is jártam. Apu simán el tudott volna indulni akár fél 10-kor ha nem a laptop társaságában tölti el az idjét. Ezt sose fogja felfogni!!!És persze én meg a gyerekek meg az anyám a vétkes mert őt feltartjuk, mert mi vásárolni szeretnénk menni. Na mindegy 11 kor elment. Lányokkal jól elvoltunk megfőztük az ebédet, alvás, délután megsütöttük a fasírtot, meg készítettünk hozzá körett, hogy vasárnap ne kelljen főzni. Közben játtszottunk és mostunk is. Vacsora végén apu felhív, hogy jöjjön e haza segíteni fürdetni. Mire én ennyit feleltem neki: mire te átöltözöl mi már megfürödtünk. Így is történt. Mire hazaért már az ágyban voltunk. Még viszonylag jó kedve volt. Azt a Niki jött a szokásos szövegével: menj innen. Ugyebár gyerekből van, nem kell komolyan venni. Aztán már a Barbi is és én is elkezdtem bohockódni, hogy menj innen. Jót mulattunk a dolgon. Mire apu egyik pillanatról a másikra felpattan és elment. Miután ő nem bohockodótt, hanem vitatkozott a Nikivel, hogy nem megy el. Így apu a szombat éjszakáját a nagyszobába töltötte. Megsértődve. Hajnalt tájt mikor Alex evés után volt, szokásos körséta, hogy mindeki be van e takarózva. Apu is fent volt épp. Kijött valamiért mire én megkérdem tőle, mit csinál ilyenkor. Erre sértödőttem feleli hogy semmit. Aztán visszavonul sértödőtt állapotába.
Vasárnap minden jó volt a gyerekek örül. apu a szokásához híven a számítógépei társaságában töltötte el a napot, mellé midenkivel sértödőtten beszélt. Úgy dörmögött az orra alatt mikor a gyerek szépen kérdezett tőle, hogy Barbi meg is kérte beszéljen hangosan, mert nem érti mit mond. Ekkor is dühösen válaszolt neki. Délelőtt vasalás közben Niki is szépen játszott, Barbival meg feladatokat oldottunk meg a foglalkoztató füzetben. Gondoltam, ha látja apu, hogy hogyan kell szépen nem a meséval lekötni a gyerekeket mejd ő is megpróbálja. Nem jött be. Ahányszor apu társaságát keresték, mesét rakott be nekik és két perc után kikapcsolták a számítógépét, meg hasonló unatkozásba kezdtek. A vacsora sem volt felhőtlen mert tőlem meg sem kérezte kérek-e. Miután egy jó ideje kint ültem a konyhába, ő szokásához híven a pultnál evett és ott készítette a vacsorát a gyerekenek. Persze közbe a gyerekek minden mással foglalkoztak csak a vacsival nem. Mászkáltak meg ilyenek. Nem is ettek rendesen. Apu mindeközbe sértödőt állapotában volt. Aztán már nem bírtam a dolgot gyorsan lefürödtünk és ágyba bújtunk. Apu ismét a nagyszobába töltötte az estét a fotelba összekucorogva. Rácseszett mert a frissen vasalt ruhát nem volt időm elpakolni. Gondoltam majd hétfőn elrakom. Este még elment cigiért majd úgy aludt, hogy fotel+lába az asztalon. Váljékésségére. Erre nem tudok mit mondani, ha valaki ennyire......akkor én mit tegyek???

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Szia!
Írd meg véleményed a bejegyzésről, szólj hozzá a témához! Mindezt kultúrált módon tedd meg. A szelektálás jogát fenntartom! :)

Adatvédelem

Írásaim, fotóim kizárólag az írásos engedélyemmel közölhetőek más oldalakon, vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőportálok, ahol nem közlik az egész írást, csak annak első pár sorát, és a folytatást a blogom megnyitása után olvashatja az olvasó.
 

Jbabák blogja Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea