2008. január 24., csütörtök

Ez történt kedden....

Bejegyezte: Anya dátum: 7:10
Kedden reggel a reggel kedvéért ismét korán keltem. Mindennel kész voltam csak a lányok nem voltak felöltözve. Apuka 8 előtt 10 perccel kikel elkészül és nekiáll idegeskedni,hogy 8-ra kell neki menni valahova. Nikivel is hadakozik, de sikerül végül felöltözni. Aztán volt egy csatája Kingával is. És persze megint minket hibáztat és velünk veszekszik, hogy ő nem tud elmenni és neki miattunk át kell szervezni és le kell mondania a dolgokat. Aztán valahogy mégis elindul. Visszajött a Kingáért mert orvoshoz kellett vinni. Mikor hazaért nem a Kingával kezdett öltözködni és készülni, hanem konyha leül a laptop elé újabb kávé cigi. Fél 9- kor nekiáll velem veszekedni, hogy én neki nem segítek és miért nem mondom hogy Kingát neki kell elennie az orvoshoz, mert nekem fontosabb, hogy a ruhát válogatom. Hozzáteszem, hogy Alexandrának azon ruháit próbáltam elővenni ami most jó rá, mivel a csecsemő ruháit már kinőtte. És megint a fejemre lett olvasva, hogy engem nem érdekel, hogy neki menni, kell, és akkor őt nem érdekli az egész. mert, hogy ő úgy se tudja megtanulni felöltöztetni a gyerekeket és nem is kell neki ezt tudni. Kezd a helyzet kaotikussá válni.
Mikor az orvostól visszaértek mind a két lány hazajött vele. Eredetileg arról volt szó, hogy Kinga megy át a mamához. Nem volt még ebéd sem, és Alexandrának sem volt jó napja. De sebaj, mert zökkenőmentesen megoldottunk mindent. Csak én voltam kissé feszült.
Utálom már, hogy apu nem igazán akar része lenni az életünknek. Mindent csak kötelezőből csinál. mert neki ez a dolga és kénytelen beletörődni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Szia!
Írd meg véleményed a bejegyzésről, szólj hozzá a témához! Mindezt kultúrált módon tedd meg. A szelektálás jogát fenntartom! :)

Adatvédelem

Írásaim, fotóim kizárólag az írásos engedélyemmel közölhetőek más oldalakon, vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőportálok, ahol nem közlik az egész írást, csak annak első pár sorát, és a folytatást a blogom megnyitása után olvashatja az olvasó.
 

Jbabák blogja Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea