2008. április 18., péntek

Utálom

Bejegyezte: Anya dátum: 21:19
Utálom:
--mikor reggel nem kel ki az ágyból, mert ÉN fáradt vagyok...
--ÉN nem nevelek gyereket, mert ÉN nem értek hozzá, és nem is szeretném megtanulni...
--nem öltöztetem fel, mert ÉN nem szeretnék félórát ruhát válogatni, mert nem tudom megállípatani melyeik kié...
-- nem játszom a gyerekekkel, mert ahogy ÉN játszom velük, neked nem tetszik...
--ne főzzél annyit, mert ÉN úgy sem eszem...
--10 köb méter vítnél több vizet ÉN nem fizem ki, mert miért használtok annyit, fizesd ki te...
--2000 Ft feletti telefonszámládat ÉN nem fizetem ki, mert miért beszélsz már megint annyit...
--a gyerekekre kötött biztosításodat sem fizetem ÉN ki mert szerintem hülyeség, és több mint 3000 Ft, meg minek is az....
--nem okoz neked meglepetét, Én nem tudom kitalálni mit szeretnél...
--nem viszlek el szórakozni, mert Én nekem nincs már kedvem hozzá...
És még sorolhatnám... Ebbe tulajdoképp azt utálom, hogy mindig csak ÉN. Igen jól sejteteik megint csak Apuról van szó.
Utálom, utálom, utálom....
(Persze nem Őt csak ezt az állandó ÉN-t)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Szia!
Írd meg véleményed a bejegyzésről, szólj hozzá a témához! Mindezt kultúrált módon tedd meg. A szelektálás jogát fenntartom! :)

Adatvédelem

Írásaim, fotóim kizárólag az írásos engedélyemmel közölhetőek más oldalakon, vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőportálok, ahol nem közlik az egész írást, csak annak első pár sorát, és a folytatást a blogom megnyitása után olvashatja az olvasó.
 

Jbabák blogja Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea