2008. február 11., hétfő

Pótlás....

Bejegyezte: Anya dátum: 21:30
Csütörtök
Reggel egy kis vita, hogy ki hogyan viszi el a gyerekeket. Felajánlotam, hogy elviszem őket, mivel szerdán nem tudott dolgozni, és be tudja hozni a lemaradást. Mindenki le az oviba,végül a Nikit elvitte a bölcsibe. Én elmentem vásárolni. Délután nyugis volt. Eperkés sapkát próbáltam készíteni. Nem ment elsőre. Mikor lányok elaludtak hozzáláttam. Hamar ment. Majd fánkot kellett készítenem. Ugyanis drága ovónénink megkérdezte ki készített tavaly olyan finom fánkot. Hát én voltam. Akkor ugyan nem készítenék idén is? De mondom, hogyne. Nincs is jobb dolgom így egy két hónapos gyermek mellett, mint 25 főre fánkot készíteni. De megtettem a gyerekek miatt.
Péntek
Reggel farsang volt az oviba. Jó volt. Lányok eperkék voltak. Majd rohanás begyüjteni a még hiányzó papírokat, hogy be tudjuk adni a hiteligénylésünket. Sikerült. El se hiszem, az összes papír megvolt, minden rendben volt vele. Most már csak várni kell legalább egy hónapot, mire mehetünk szerződést aláírni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Szia!
Írd meg véleményed a bejegyzésről, szólj hozzá a témához! Mindezt kultúrált módon tedd meg. A szelektálás jogát fenntartom! :)

Adatvédelem

Írásaim, fotóim kizárólag az írásos engedélyemmel közölhetőek más oldalakon, vagy nyomtatásban. Ez alól kivételt képeznek azok a gyűjtőportálok, ahol nem közlik az egész írást, csak annak első pár sorát, és a folytatást a blogom megnyitása után olvashatja az olvasó.
 

Jbabák blogja Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea